Staff Forum&Teamspeak3
49 topics in this forum
-
-
- Manager Server
- 8 replies
- 169 views
Bine v-am gasit la un nou interviu in cadrul proiectului LEAGUECS! În acest interviu suntem alaturi de @HeLL^ Bună @HeLL^ mulțumesc că ai acceptat invitația acestui interviu. Reporter - porto: Începem simplu, cum te cheamă în realitate, unde locuiești și cu ce te ocupi? Moderator - HeLL^: Ma numesc Justin, locuiesc in Vrancea si sunt inginer electric. Reporter - porto: Care e rutina ta zilnică? Cafea dimineața sau direct haos? Moderator - HeLL^: Organizarea lucrurilor ce le voi face in acea zi etapizat si dupa direct pe treaba :)). Not coffee for me. Reporter - porto: Ce vis ai avut în copilărie și unde te afli acum în r…
-
-
- 4 replies
- 119 views
Bine v-am gasit la un nou interviu in cadrul proiectului LEAGUECS! In acest interviu suntem alaturi de @ᴹᴿIuLyAnNn ;x [Reporter LEAGUECS] Razvan: Cum te numești, câți ani ai și unde locuiești? [Global Moderator LEAGUECS] ᴹᴿIuLyAnNn ;x: Salut , Ma numesc Iulian , am 25 de ani , Locuiest in Targoviste ! [Reporter LEAGUECS] Răzvan: Ce îți place să faci în timpul liber? [Global Moderator LEAGUECS]ᴹᴿIuLyAnNn ;x: Imi place sa stau la laptop , sa ies pe afara cu baietii ! [Reporter LEAGUECS] Razvan: Unde te vezi peste 10 ani? [Global Moderator LEAGUECS] ᴹᴿIuLyAnNn ;x: Sincer nu ma gandesc asa la viitor , eu traiesc prezentul , nu imi fa…
-
- 9 replies
- 267 views